KISPlus
Volejte
Volejte naši infolinku:
po-pá 8.00-17.00 hod.
info

YAMAHA Ténéré 700 Rallye Edition

Yamaha Ténéré 700 Rallye Edition

Původní model Ténéré pomohl z Yamahy učinit nejúspěšnější značku v historii rallye Dakar. Během prvních 6 ročníků nejnáročnějšího závodu na světě se motocykly XT umístily celkem 18krát na pódiu. Čiré závodní DNA, které si podmanilo poušť, se z generace na generaci přeneslo i do modelu Yamaha Ténéré 700 Rally Edition. A je to znát.

307 990 Kč
Poptat tuto motorku

 

S námi jste ve správné stopě

✔️ Jsme autorizovaný dealer

✔️ Zajistíme vám kompletní servis motorky

✔️ Na trhu jsme již 30 let

 

 

Osedlejte si legendu

Při prvním ročníku rallye Dakar uspořádaném v roce 1979 dostala Yamaha XT šanci prokázat svoji kvalitu v nejdrsnějším závodě na světě. Jezdci na motocyklech XT tento legendární závod vyhráli v letech 1979 a 1980 a stali se inspirací při vývoji původního modelu Ténéré v roce 1983 – ikonický motocykl Yamaha stvořený k dobrodružstvím, který navždy změnil motocyklový svět.

Od té doby uplynulo 40 let. Dnes Yamaha Ténéré 700 vystihuje představivost nové generace jezdců, které chtějí objevovat dosud neviděné. A exkluzivní nová Yamaha Ténéré 700 Rally Edition se pyšní barevnou kombinací odkazující na bohaté dědictví rallye a vysoký standard technických parametrů.

Ténéré 700 Rally Edition se závodní modrožlutou barevnou kombinací, grafikou „Speedblock“ a zlatými ráfky vzdává poctu továrním motocyklům, na kterých závodili hrdinové rallye Dakar Jean-Claude Olivier a Serge Bacou. Prémiové součásti a čiré DNA Ténéré z něj v nabídce Yamaha činí nepřekonatelný motocykl střední třídy stvořený pro dobrodružství.

Letmým pohledem

  • Štíhlý, kompaktní a ergonomický obrys a sedlo
  • Lehký dvojitý kolébkový trubkový ocelový rám
  • Specializované sedlo Rally
  • Nasazovací tlumič výfuku Akrapovič
  • Terénní rukojeti
  • Odolný kryt pod motorem
  • LED směrová světla
  • Protiskluzové podložky
  • Kryt chladiče

Technické parametry Yamaha Ténéré 700 Rallye Edition

 

Motor

Typ motoru

2válcový, 4taktní, DOHC

Zdvihový objem 689 ccm
Výkon motoru 54,0 kW při 9 000 ot/min
Max. točivý moment 68,0 Nm při 6 500 ot/min
Příprava paliva Elektronické vstřikování paliva
Systém mazání Zásoba oleje v klikové skříni
Typ spojky Mokrá, vícelamelová
Systém zapalování TCI
Systém startování Elektrické
Chlazení Kapalinou
Převodovka 6 stupňová, stálý záběr
Koncový převod Řetěz
Emisní norma Euro 4
Spotřeba paliva 4,3 l/ 100 km
Max. rychlost  

Podvozek

Rám Ocelový páteřový rám, dvojitý kolébkový
Úhel sklonu / stopa 27° / 105 mm
Přední odpružení Teleskopická vidlice upside down, zdvih 210 mm
Zadní odpružení

Kyvná vidlice (kloubové odpružení), zdvih 200 mm

Přední brzda Hydraulická s dvojitým kotoučem, Ø 282 mm
Zadní brzda Hydraulická jednokotoučová, Ø 245 mm

Rozměry

Celková délka 2 370 mm
Celková šířka 905 mm
Výška sedla 875 mm
Objem nádrže 16 l
Objem olejové náplně 2,6 l
Mokrá hmotnost 204 kg včetně náplní
compare_arrows Porovnat (0) Zrušit